Povestea noastră

Totul a început când echipa noastră ajuns la 6 persoane, fiecare lucrând pentru diferiți clienți la diferite proiecte.

Unii clienți, văzând ca suntem buni (auto laudă ?), au început sa ne dea proiecte multiple de implementat.

Fiecare sfârșit de luna venea cu nebunia centralizării foilor de pontaj, emiterii facturilor pentru clienți și plata salariilor.

Cum cizmarul nu are cizme și croitorul haine nici noi nu aveam un program care sa ne permită sa știm în orice moment la ce și cit am lucrat.

Exasperați, ne-am uitat în jur și nu am găsit nimic care să ni se potrivească.

"PontajOnline se accesează din orice browser...e la un click distanţă."


Cum urâm orice formă de birocrație ne-am apucat și am creeat PontajOnline.

Am început să îl folosim. După un timp ne-am gândit să îl oferim și altora.

Când firme din Anglia, Germania, U.S.A și Japonia (suprema satisfacție la câte electronice și mașini cumpăram de la ei) ne-au cumpărat produsul...am știut că am făcut ceva bun.

Din păcate, în Romania anului 2009, firmele nu erau interesate de eficientă asa incit am creeat o variantă a aplicației în limba romana, PontajOnline.ro și am oferit-o gratis până în 2017 (8 ani).

Dar timpul a trecut și mediul de afaceri din Romania a fost forțat să devină mai performant.

Din ce în ce mai multe firme din Romania au început să folosească produsul.

Să sperăm că putem să ii ajutăm pe toți cei care vor să știe în orice moment cât, la ce și pentru cine s-a lucrat într-o firmă.

Copyright ©2009-2017 PontajOnline. Toate drepturile rezervate